Skody od zawsze cieszyły się dużą popularnością, mimo iż w
czasach PRL-u nie był to ani łatwy, ani rozsądny zakup. Pojazdy z nadwoziem
coupe nie należały do chętnie nabywanych ze względu na ograniczoną
funkcjonalność, poza tym ta odmiana była dostępna tylko za dolary. Jeżeli dla
kogoś priorytetem było bezpieczeństwo na drodze i ekonomiczność pojazdu to
chętnie wybierał Skodę. Uchodziły one za solidne, ekonomiczne i zrywne
samochody, a jednym z najciekawszych modeli był Rapid. Skoda ze specjalnym
nadwoziem Coupe w latach 1981-1983 była sprzedawana pod nazwą Garde, później
Rapid - 130, 135, 136. Rapid jest o wiele ciekawszym kąskiem dla kolekcjonera
niż zwykła 120-tka. Nawet niecałkiem sprawne modele kosztują obecnie około 2
tys. Są one unikalnymi samochodami, dlatego trudno znaleźć ich oferty, w latach
80-tych wyprodukowano ich jedynie 44 tysiące.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz